1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. If you are going to register on XLNation, please make sure you do not use a proxy server.
    If you use a proxy server your registration will most likely get blocked due to spammers and hackers using proxy servers to hide their real IP address.

    If your using your home or work IP address and have not received your registration email, check your spam folder.
    PLEASE DO NOT ASK TO HAVE YOUR ACCOUNT DELETED IF YOU HAVE POSTED IN THE FORUM! If so we do not delete accounts due to the mess it can make on the forum.
    Dismiss Notice

Estacion De Tren

Discussion in 'Foro Español' started by javier, Nov 30, 2014.

  1. javier

    javier Skilled Worker

    Joined:
    Aug 29, 2014
    Messages:
    34
    Likes Received:
    13
    ´Hola a todos los molesto para preguntarles si se puede instalar la estación de trenes que aparecía en cities xl 2009 creo que era ese no estoy seguro, en cities xl platinum y si e que si como lo hago ya que hace mas de 2 años que vengo buscando una estación . La verdad es que tengo instalados montones de mods algunos muy buenos pero no logro resolver el tema del ferrocarril me estoy acercando a lo que quiero pero no me satisface si me pueden dar una ayuda se los agradezco muncho.
     

Share This Page