1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. If you are going to register on XLNation, please make sure you do not use a proxy server.
    If you use a proxy server your registration will most likely get blocked due to spammers and hackers using proxy servers to hide their real IP address.

    If your using your home or work IP address and have not received your registration email, check your spam folder.
    PLEASE DO NOT ASK TO HAVE YOUR ACCOUNT DELETED IF YOU HAVE POSTED IN THE FORUM! If so we do not delete accounts due to the mess it can make on the forum.
    Dismiss Notice

CITIES XL 2012 - Mods à éviter :

Discussion in 'Forum Français' started by denfa, Mar 7, 2015.

  1. denfa

    denfa Vagabond

    Joined:
    Sep 4, 2014
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Salut,

    Je poste ici les mods à éviter qui créent un crash ou un bug du jeu. Liste qui peut être complétée :

    1 - CRASH : Le jeu ne se lance plus

    XLN_Mr.X2_RustyMetalBridgePack_V1.0

    XLN_Mr.X2_StoneBridgePack_V1.0

    XLN_Mr.X2_TiedArchBridgePack_V1.0


    2 - BUGS : Problèmes avec certaines fonctions

    XLN_NEXL_Transport_Bicycles_V1.2 : L'option terraforming X2 X4 ... ne fonctionne plus.
     
  2. Myname

    Myname Mayor

    Joined:
    Aug 24, 2014
    Messages:
    61
    Likes Received:
    357
    En fait, les mods qui font beuger le jeu sont différents suivant ceux que tu as déjà. C'est généralement cette "collision" qui fait beuger le jeu, donc cette liste n'est valable que si l'on a exactement les même mods que toi !
    Par exemple, ce mods marchent très bien dans mon jeu ;)
     
  3. denfa

    denfa Vagabond

    Joined:
    Sep 4, 2014
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    D'accord avec toi, une erreur que je corrige de suite concernant les trois premiers mods, aucun crash, il s'agissait juste d'un oubli de ma part concernant l'emplacement des fichiers. C'est OK à l'exception de Transport_bicycles.
     

Share This Page