1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. If you are going to register on XLNation, please make sure you do not use a proxy server.
    If you use a proxy server your registration will most likely get blocked due to spammers and hackers using proxy servers to hide their real IP address.

    If your using your home or work IP address and have not received your registration email, check your spam folder.
    PLEASE DO NOT ASK TO HAVE YOUR ACCOUNT DELETED IF YOU HAVE POSTED IN THE FORUM! If so we do not delete accounts due to the mess it can make on the forum.
    Dismiss Notice

CXL 2012 problem with shops

Discussion in 'Tech Support' started by marros, Feb 28, 2015.

  1. marros

    marros Unskilled Worker

    Joined:
    Jan 26, 2015
    Messages:
    47
    Likes Received:
    1
    Alguien me ayude a resolver el problema de mi ciudad, las tiendas dicen que no pueden vender sus productos, y los productos de consumo son difíciles de encontrar, como con Omnicorp, tienen copado el cupo no me deja compro más, y no lo que yo haga las tiendas trabajan así, tener una ciudad de 5 millones de habitantes, y es el único problema que tengo, gracias a alguien que me pueda ayudar,
     
  2. skullz613

    skullz613 Administrator
    Staff Member

    Joined:
    Aug 21, 2014
    Messages:
    2,195
    Likes Received:
    2,242
  3. marros

    marros Unskilled Worker

    Joined:
    Jan 26, 2015
    Messages:
    47
    Likes Received:
    1
    Gracias lo prueba y te diré cómo me fue
     
  4. marros

    marros Unskilled Worker

    Joined:
    Jan 26, 2015
    Messages:
    47
    Likes Received:
    1
    ya había este mod instalado, y por lo que incluso el problema continúa, la ciudad dijo que las tiendas no pueden vender sus productos, toma los productos alimenticios, y no sé cómo me cubro este producto déficit y Omnicorp, y tengo la cuota, todos nosotros " he tenido es para demoler las tiendas, pero la verdad es que no entiendo sobre el comercio de importación y exportación con otras ciudades.
     
  5. veija2

    veija2 Mayor

    Joined:
    Aug 25, 2014
    Messages:
    630
    Likes Received:
    495
    Podría mostrar una imagen de su panel y la satisfacción del panel de recursos para la alimentación y al por menor?
    translated with google: Could you show a picture of your resource panel and satisfaction panel for food and retail?
     

Share This Page